قرارداد اشتراک سرویس اینترنت
قرارداد اشتراک سرویس اینترنت
شماره قرارداد: ……………..
تاریخ قرارداد: ……/……/……
این قرارداد فیمابین:
الف) شرکت فا ایران نت به شماره ثبت ……………… و شناسه ملی ………………. به نمایندگی آقای/خانم ………………………….. به سمت ……………………..، که از این پس در این قرارداد “ارائهدهنده” نامیده میشود.
و
ب) آقای/خانم/شرکت ……………………………… فرزند ………………. به شماره ملی/شناسه ملی ……………………. و نشانی: …………………………………………. که از این پس در این قرارداد “مشترک” نامیده میشود؛ منعقد میگردد.
ماده 1 – موضوع قرارداد
ارائه خدمات اینترنت پرسرعت نوع ……………………………. (ADSL / TD-LTE / FTTH / اختصاصی / اشتراکی) به نشانی مشترک بهصورت ………………………………. (نامحدود / حجمی / مبتنی بر زمان) طبق تعرفهها و شرایط مندرج در این قرارداد.
ماده 2 – مدت قرارداد
مدت قرارداد از تاریخ امضا به مدت ………… ماه شمسی معتبر است و در صورت رضایت طرفین، بهصورت خودکار یا با توافق کتبی قابل تمدید خواهد بود.
ماده 3 – مبلغ و نحوه پرداخت
مبلغ اشتراک ماهانه سرویس: …………………….. ریال
هزینه راهاندازی و تجهیزات اولیه (در صورت وجود): ……………….. ریال
نحوه پرداخت: ماهانه / سهماهه / سالانه – به شماره حساب ارائهدهنده یا از طریق درگاه پرداخت اینترنتی
در صورت تأخیر بیش از …….. روز در پرداخت، ارائهدهنده مجاز به قطع سرویس تا تسویه کامل بدهی خواهد بود.
ماده 4 – تعهدات ارائهدهنده
فراهمسازی سرویس اینترنت مطابق مشخصات فنی قرارداد
ارائه پشتیبانی فنی در طول مدت قرارداد از طریق تلفن، ایمیل یا سامانه پشتیبانی
حفظ اطلاعات مشترک مطابق با قوانین حفاظت از دادهها
اطلاعرسانی حداقل 48 ساعت قبل از انجام هرگونه قطعی یا بهروزرسانی برنامهریزیشده
جبران خسارت در صورت قطعی مداوم یا کاهش کیفیت، مطابق با SLA (در صورت وجود)
ماده 5 – تعهدات مشترک
پرداخت بهموقع هزینه اشتراک و سایر هزینههای مرتبط
استفاده از سرویس صرفاً برای مقاصد قانونی و مطابق قوانین جاری کشور
عدم فروش یا اشتراکگذاری غیرمجاز سرویس با اشخاص ثالث
رعایت سقف مصرف عادلانه (FUP) در سرویسهای اشتراکی
عدم استفاده از سرویس برای ارسال هرزنامه، حملات سایبری یا فعالیتهای مخرب
ماده 6 – فسخ قرارداد
هر یک از طرفین میتوانند با اعلام کتبی حداقل 15 روز قبل، قرارداد را فسخ نمایند.
در صورت تخلف مشترک از قوانین یا تأخیر در پرداخت بیش از …….. روز، ارائهدهنده حق دارد قرارداد را یکطرفه فسخ و سرویس را قطع نماید.
در صورت فسخ پیش از موعد، هزینه سرویس تا پایان دوره جاری قابل استرداد نیست (مگر در موارد استثنایی).
ماده 7 – شرایط فورسماژور
در صورت بروز حوادث قهری (مانند زلزله، سیل، قطعی گسترده برق یا اختلال سراسری اینترنت)، مسئولیتی متوجه هیچیک از طرفین نخواهد بود و مدت سرویس برحسب مدت اختلال قابل تمدید خواهد بود.
ماده 8 – حل اختلاف
در صورت بروز اختلاف، ابتدا موضوع از طریق مذاکره دوستانه حلوفصل میشود. در صورت عدم توافق، موضوع در مراجع ذیصلاح قضایی محل امضای قرارداد پیگیری خواهد شد.
ماده 9 – سایر موارد
این قرارداد در ۲ نسخه تنظیم و هر نسخه دارای اعتبار یکسان است.
پیوستهای فنی (مشخصات سرویس، نحوه نصب، تجهیزات و…) جزء جداییناپذیر این قرارداد محسوب میشوند.
امضای طرفین:
ارائهدهنده:
نام و نام خانوادگی: ……………………………
سمت: ……………………………………….
امضا و مهر:
مشترک:
نام و نام خانوادگی/نام شرکت: ………………………
کد ملی / شناسه ملی: ……………………….
امضا: