×

مقایسه رادیو وایرلس های BaseBox میکروتیک

مقایسه رادیو وایرلس های BaseBox میکروتیک

رادیو وایرلس BaseBox 2 :

رادیو وایرلس BaseBox 2 زیرمجموعه برند میکروتیک برای محیطهای بیرونی (Outdoor) طراحی شده است. BaseBox2 فقط رادیو است و آنتن داخلی ندارد. آنتن های مناسبی که برای این رادیو می توان در نظر گرفت : آنتن دوقطبی در سری (سالید دیش ، فلت ، سکتور ، امنی)

رادیو وایرلس BaseBox 5 :

این دستگاه یک رادیو وایرلس با توان خروجی بسیار بالا است. BaseBox 5  با کد محصول RB912UAG-5HPnD-OUT برای کار در فضای بیرونی ساخته شده است. میزان فرکانس این دستگاه ۵ گیگاهرتز است.

یکی از خصوصیات این رادیو وایرلس از برند میکروتیک این است که آنتن داخلی ندارد. از این رو شما می توانید با در نظر گرفتن نوع ارتباطی که می خواهید و فاصله ای که دارید، رادیو وایرلس را به انواع آنتن دو قطبی در سری (سالید دیش ، فلت ، سکتور ، پارایولیک ، امنی) تحت فرکانس ۵ گیگاهرتز وصل کنید. در این صورت می توانید به عنوان Backbone , CPE , AP نیز استفاده کنید.

رادیو وایرلس BaseBox 6 :

رادیو وایرلس BaseBox 6 از برند میکروتیک است . این رادیو وایرلیس آنتن داخلی ندارد ، شما می توانید متناسب با مسافت و کاربردی که نیاز دارید یکی از آنتن های دو قطبی (سالید دیش ، فلت ، سکتور ، پارابولیک ، امنی ) را انتخاب کنید.

 

تفاوت رادیو وایرلس BaseBox 2 , BaseBox 5 , BaseBox 6 چیست ؟

همانطور که در ویژگی ها مشاهده می کنید ، تمام ویژگی های رادیو وایرلس های BaseBox کاملا شبیه هم هستند ، شکل و اندازه ظاهری ، پهنای باند ، سرعت پردازنده ، تعداد هسته پردازنده ، لایسنس رادیو وایرلس، میزان حافظه RAM ، تعداد پورت ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ ، تعداد Chain و …

تنها تفاوت این رادیو وایرلس ها ، فرکانس دستگاه می باشد. رادیو وایرلس BaseBox 2 در باند فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و رادیو وایرلس BaseBox 5 در باند فرکانس ۵ گیگاهرتز و رادیو وایرلس BaseBox 6 در باند فرکانس ۶ گیگاهرتز کار می کند.

بهتر است برای شبکه خود از رادیو وایرلس BaseBox 6 استفاده کنید ، زیرا باند فرکانس ۶ گیگاهرتز نسبت به ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز خیلی خلوت تر است. در این صورت از تمام پهنای باند استفاده می کنید.

مشاهده ویژگی های رادیو وایرلس BaseBox

برچسب‌ها:, ,

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


X